reklama

Šteniatka rastú

Šteniatka nám pomaly rastú. Už sú väčšie, silnejšie, hravejšie. Dostávajú tuhú stravu (granule) a ich mama ich odstavuje od mliečka tak, že pred nimi buď uteká alebo ich jemne hryzká, aby išli preč. A my sa nevieme vinadívať ako sa spolu hrajú, a ako ich mama učí psej kultúre. Pre úspech predchádzajúcich fotiek sa s vami podelím o dalšie fotky z ich života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)


Aj psy sa opalujú. To ste nevedeli?

Obrázok blogu


Kukííí kuk...

Obrázok blogu


Ja som také chudiatko, pomôž mi vyliezť na schod.

Obrázok blogu

 
Čo čumíš!!!

Obrázok blogu


Tu už začína seriózna zábava. Mama s plastovou flašou a mláďa s mojou papučou.

Obrázok blogu



Moja prvoradá úloha je chrániť deti, aj pri hre musím zostať ostražitá. Buf. 

Obrázok blogu


Prvá bytka o koliesko:

Obrázok blogu

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Druhá bytka o koliesko:

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Mama v sebe objavila dieťa a tak sa s deťmi ponaháňali:

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Bytka o plastovú flašu:

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu


Ja ti ukážem kto je vodca svorky, špunt jeden nevychovaný. Hryz hryz...

Obrázok blogu

Kamil Kandalaft

Kamil Kandalaft

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Čo som? Slovák, Arab, Maďar, Palestínčan či Izraelčan? Odpoveď je jednoduchá. Som človek. Kto je viac?! Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNáboženstvoMyšlienkySúkromnéZaujimavé všeličo

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu