reklama

Malá sviečka v tme

Pre svet, si iba jeden človek. Ale pre jedného človeka, môžeš byť celým svetom. (Bill Wilson)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Rozhodni sa aký budeš mať deň, skôr než zistíš aké je dnes počasie. (Mary Ellen Edmunds)Kvet, ktorý sa otáča za slnkom, sa otáča za slnkom aj v zamračené dni. (Robert Leighton)Nikto ta nemôže uraziť bez tvojho súhlasu, hovorila Eleanor Roosvelt. Nikdy ho nedaj. (Marian Wright Edelman)Každý môže byt veľkou osobnosťou... pretože každý môže slúžiť. Nemusíte mať vysokoškolský titul aby ste slúžili. Vaše tvrdé a mäkké i/y nemusia byt bezchybné aby ste mohli slúžiť. Potrebujete iba srdce plné milosti, dušu nabitú láskou. (Martin Luther King)Kedykoľvek si konfrontovaný oponentom, získaj ho láskou (Mahatma Gandhi)Je lepšie zapáliť aspoň malú sviečku, ako preklínať tmu. (Lao c )Netrápi ma, že ma ľudstvo nepozná. Trápi ma, že nepoznám človeka. (Konfucius)Buď láskavý; každý koho stretneš bojuje ťažký boj. (Philo – nepýtajte sa ma kto to je)Nič nie je také silné ako neha. Nič nie je také nežné ako skutočná sila. (Frances de Sales)

Kamil Kandalaft

Kamil Kandalaft

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  10x

Čo som? Slovák, Arab, Maďar, Palestínčan či Izraelčan? Odpoveď je jednoduchá. Som človek. Kto je viac?! Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNáboženstvoMyšlienkySúkromnéZaujimavé všeličo

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu